Anonymous (no verificado) got 2 of 4 possible points.
Total score: 50 %

Resultados de las preguntas

Puntuación 1 de 1

Pregunta:

True/false question

Az európai minőségindikátorok között van néhány, amely levezethető a többiből.

Answer hidden

Response:

Respuesta correcta Respuesta del usuario
VerdaderoVerdadero
Puntuación 1 de 1

Pregunta:

Multiple choice question

Melyik szempont NEM mérvadó a vezetői beosztásnál?

Kommunikációs képességek.

Vezetési ismeretek.

Kreativitás.

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Pénzügyi felkészültség.

Vezetői képességek.

Response:

Pénzügyi felkészültség.

Vezetői képességek.

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Kreativitás.

Vezetési ismeretek.

Kommunikációs képességek.

Puntuación 0 de 1

Pregunta:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb tényezője a koncentrált adatgyűjtésnek?

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

Response:

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

Puntuación 0 de 1

Pregunta:

Multiple choice question

Általában mire NEM kérdeznek rá a munkahelyi tapasztalatokra és a munkahelyi képzés minőségére utaló vállalati visszajelzéseket tartalmazó kérdőívek?

Az intézmény megítélésére.

A tananyag és a feladatok minőségére.

Az intézmény vezetési módszereire.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

A tanítás minőségére.

Response:

Az intézmény megítélésére.

A tanítás minőségére.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

Az intézmény vezetési módszereire.

A tananyag és a feladatok minőségére.