Anonymous (nem ellenőrzött) got 2 of 4 possible points.
Total score: 50 %

A kvíz eredménye

Eredmény 1 / 1

Kérdés:

True/false question

Az európai minőségindikátorok között van néhány, amely levezethető a többiből.

Answer hidden

Válasz:

Helyes válasz Bejelölt válasz
IgazIgaz
Eredmény 1 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Melyik szempont NEM mérvadó a vezetői beosztásnál?

Kreativitás.

Kommunikációs képességek.

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Vezetési ismeretek.

Vezetői képességek.

Pénzügyi felkészültség.

Válasz:

Pénzügyi felkészültség.

Vezetői képességek.

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Kreativitás.

Vezetési ismeretek.

Kommunikációs képességek.

Eredmény 0 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb tényezője a koncentrált adatgyűjtésnek?

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

Válasz:

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

Eredmény 0 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Általában mire NEM kérdeznek rá a munkahelyi tapasztalatokra és a munkahelyi képzés minőségére utaló vállalati visszajelzéseket tartalmazó kérdőívek?

Az intézmény megítélésére.

Az intézmény vezetési módszereire.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

A tanítás minőségére.

A tananyag és a feladatok minőségére.

Válasz:

Az intézmény megítélésére.

A tanítás minőségére.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

Az intézmény vezetési módszereire.

A tananyag és a feladatok minőségére.