Anonymous (not verified) got 2 of 4 possible points.
Total score: 50 %

Question Results

Score 1 of 1

Question:

True/false question

Az európai minőségindikátorok között van néhány, amely levezethető a többiből.

Answer hidden

Response:

Correct AnswerUser answer
TrueTrue
Score 1 of 1

Question:

Multiple choice question

Melyik szempont NEM mérvadó a vezetői beosztásnál?

Kreativitás.

Vezetési ismeretek.

Pénzügyi felkészültség.

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Kommunikációs képességek.

Vezetői képességek.

Response:

Pénzügyi felkészültség.

Vezetői képességek.

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Kreativitás.

Vezetési ismeretek.

Kommunikációs képességek.

Score 0 of 1

Question:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb tényezője a koncentrált adatgyűjtésnek?

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Response:

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

Score 0 of 1

Question:

Multiple choice question

Általában mire NEM kérdeznek rá a munkahelyi tapasztalatokra és a munkahelyi képzés minőségére utaló vállalati visszajelzéseket tartalmazó kérdőívek?

A tananyag és a feladatok minőségére.

Az intézmény vezetési módszereire.

Az intézmény megítélésére.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

A tanítás minőségére.

Response:

Az intézmény megítélésére.

A tanítás minőségére.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

Az intézmény vezetési módszereire.

A tananyag és a feladatok minőségére.