Anonymous (non verificato) got 2 of 4 possible points.
Total score: 50 %

Risultato del test

Punteggio 1 di 1

Domanda:

True/false question

Az európai minőségindikátorok között van néhány, amely levezethető a többiből.

Answer hidden

Response:

Risposta corretta Risposta dell'utente
VeroVero
Punteggio 1 di 1

Domanda:

Multiple choice question

Melyik szempont NEM mérvadó a vezetői beosztásnál?

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Kommunikációs képességek.

Pénzügyi felkészültség.

Vezetési ismeretek.

Kreativitás.

Vezetői képességek.

Response:

Pénzügyi felkészültség.

Vezetői képességek.

Munkaközösség vezetése, partnerkapcsolatok szervezése.

Kreativitás.

Vezetési ismeretek.

Kommunikációs képességek.

Punteggio 0 di 1

Domanda:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb tényezője a koncentrált adatgyűjtésnek?

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Response:

A tanárok, a szakoktatók és a többi munkatárs „rejtett tudására” támaszkodás.

A minőségügyi menedzser által vezetett, minőségügyi felelősökből és szakértőkből álló minőségügyi munkacsoport megléte.

Az adatgyűjtést és adatfeldolgozást megkönnyítő eszközök biztosítása.

Meghatározott minőségcélok alapján történő adatgyűjtésre fókuszálás.

Punteggio 0 di 1

Domanda:

Multiple choice question

Általában mire NEM kérdeznek rá a munkahelyi tapasztalatokra és a munkahelyi képzés minőségére utaló vállalati visszajelzéseket tartalmazó kérdőívek?

Az intézmény megítélésére.

A tananyag és a feladatok minőségére.

Az intézmény vezetési módszereire.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

A tanítás minőségére.

Response:

Az intézmény megítélésére.

A tanítás minőségére.

A vállalatok és a szakképző intézmények közötti kommunikáció és együttműködés minőségére.

Az intézmény vezetési módszereire.

A tananyag és a feladatok minőségére.