Seguici
<p>Congratulation! You have been passed our Quiz.</p>
Domanda:
Melyek a tanítás és tanulás minőségének megfigyelését szolgáló eszközök?
A tanári önmegfigyelés.
A tanulóktól kapott visszajelzések begyűjtése, melyek révén gyors kérdőíves felmérésben megkérdezzük őket is az osztálytermi munkáról.
Diákoknak szánt önértékelő kérdőívek kiosztása, tanulási szokásaik és saját előrehaladásuk vizsgálatához.
Előzetesen felkészülni és igyekezni célzottan a minőségfejlesztés szempontjából fontos kérdések felé a irányítani a tanár-diák találkozók beszélgetéseit.
A tanárkollegák párokat alkotnak, és meglátogatják egymás óráit, majd közösen értékelik azt.
Response:
Milyen szintű elvárás a minőségfejlesztés sikerének szempontjából a munkatársak, különösen a pedagógusok és a szakoktatók szakmai felkészültsége és motivációja?
Meghatározó tényezője.
Magasabb minőségi szint elérésének feltétele.
A szakképző intézmények sok gondot okozó nehézkes eleme.
Remek lehetősége.
Az alább felsoroltak közül melyik megléte kulcsfontosságú a minőségcélok eléréséhez?
Egyértelmű és pontosan megfogalmazott szabályokat tartalmazó minőségirányítási kézikönyv.
Az önértékelések összehangolása és megvalósítása az intézményi minőségügyi csoport által.
A felsővezetés, a munkaközösség vezetői, a minőségirányítási vezető és más munkatársak közötti hatékony kapcsolat.
A szakképző intézmény összes alkalmazottjának évenkénti rendszeres önértékelése.
Melyik elem NEM része az évenkénti munkatársi értékelésnek?
Visszajelzés a vezetés felé a munkatársakkal folytatott interjúk révén.
Visszajelzés a vezetés felé az érdekeltektől.
Az intézmény minőségjavító elképzeléseinek megvitatása.
A kölcsönös megegyezésen alapuló célok, tevékenységek és határidők rögzítése.
A munkatársak továbbképzési igényeinek és lehetőségeinek megvitatása.
A vezetés visszajelzése a munkatársaknak.