Kövess
<p>Congratulation! You have been passed our Quiz.</p>
Kérdés:
Melyek a tanítás és tanulás minőségének megfigyelését szolgáló eszközök?
A tanári önmegfigyelés.
A tanárkollegák párokat alkotnak, és meglátogatják egymás óráit, majd közösen értékelik azt.
Diákoknak szánt önértékelő kérdőívek kiosztása, tanulási szokásaik és saját előrehaladásuk vizsgálatához.
A tanulóktól kapott visszajelzések begyűjtése, melyek révén gyors kérdőíves felmérésben megkérdezzük őket is az osztálytermi munkáról.
Előzetesen felkészülni és igyekezni célzottan a minőségfejlesztés szempontjából fontos kérdések felé a irányítani a tanár-diák találkozók beszélgetéseit.
Válasz:
Milyen szintű elvárás a minőségfejlesztés sikerének szempontjából a munkatársak, különösen a pedagógusok és a szakoktatók szakmai felkészültsége és motivációja?
Meghatározó tényezője.
A szakképző intézmények sok gondot okozó nehézkes eleme.
Magasabb minőségi szint elérésének feltétele.
Remek lehetősége.
Az alább felsoroltak közül melyik megléte kulcsfontosságú a minőségcélok eléréséhez?
Az önértékelések összehangolása és megvalósítása az intézményi minőségügyi csoport által.
A szakképző intézmény összes alkalmazottjának évenkénti rendszeres önértékelése.
A felsővezetés, a munkaközösség vezetői, a minőségirányítási vezető és más munkatársak közötti hatékony kapcsolat.
Egyértelmű és pontosan megfogalmazott szabályokat tartalmazó minőségirányítási kézikönyv.
Melyik elem NEM része az évenkénti munkatársi értékelésnek?
Az intézmény minőségjavító elképzeléseinek megvitatása.
A munkatársak továbbképzési igényeinek és lehetőségeinek megvitatása.
A vezetés visszajelzése a munkatársaknak.
Visszajelzés a vezetés felé a munkatársakkal folytatott interjúk révén.
A kölcsönös megegyezésen alapuló célok, tevékenységek és határidők rögzítése.
Visszajelzés a vezetés felé az érdekeltektől.