Anonymous (nem ellenőrzött) got 4 of 4 possible points.
Total score: 100 %

<p>Congratulation! You have been passed our Quiz.</p>

A kvíz eredménye

Eredmény 1 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Melyek a tanítás és tanulás minőségének megfigyelését szolgáló eszközök?

A tanári önmegfigyelés.

A tanárkollegák párokat alkotnak, és meglátogatják egymás óráit, majd közösen értékelik azt.

Diákoknak szánt önértékelő kérdőívek kiosztása, tanulási szokásaik és saját előrehaladásuk vizsgálatához.

A tanulóktól kapott visszajelzések begyűjtése, melyek révén gyors kérdőíves felmérésben megkérdezzük őket is az osztálytermi munkáról.

Előzetesen felkészülni és igyekezni célzottan a minőségfejlesztés szempontjából fontos kérdések felé a irányítani a tanár-diák találkozók beszélgetéseit.

Válasz:

A tanári önmegfigyelés.

Diákoknak szánt önértékelő kérdőívek kiosztása, tanulási szokásaik és saját előrehaladásuk vizsgálatához.

A tanárkollegák párokat alkotnak, és meglátogatják egymás óráit, majd közösen értékelik azt.

A tanulóktól kapott visszajelzések begyűjtése, melyek révén gyors kérdőíves felmérésben megkérdezzük őket is az osztálytermi munkáról.

Előzetesen felkészülni és igyekezni célzottan a minőségfejlesztés szempontjából fontos kérdések felé a irányítani a tanár-diák találkozók beszélgetéseit.

Eredmény 1 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Milyen szintű elvárás a minőségfejlesztés sikerének szempontjából a munkatársak, különösen a pedagógusok és a szakoktatók szakmai felkészültsége és motivációja?

Meghatározó tényezője.

A szakképző intézmények sok gondot okozó nehézkes eleme.

Magasabb minőségi szint elérésének feltétele.

Remek lehetősége.

Válasz:

Magasabb minőségi szint elérésének feltétele.

Meghatározó tényezője.

Remek lehetősége.

A szakképző intézmények sok gondot okozó nehézkes eleme.

Eredmény 1 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Az alább felsoroltak közül melyik megléte kulcsfontosságú a minőségcélok eléréséhez?

Az önértékelések összehangolása és megvalósítása az intézményi minőségügyi csoport által.

A szakképző intézmény összes alkalmazottjának évenkénti rendszeres önértékelése.

A felsővezetés, a munkaközösség vezetői, a minőségirányítási vezető és más munkatársak közötti hatékony kapcsolat.

Egyértelmű és pontosan megfogalmazott szabályokat tartalmazó minőségirányítási kézikönyv.

Válasz:

Az önértékelések összehangolása és megvalósítása az intézményi minőségügyi csoport által.

A szakképző intézmény összes alkalmazottjának évenkénti rendszeres önértékelése.

A felsővezetés, a munkaközösség vezetői, a minőségirányítási vezető és más munkatársak közötti hatékony kapcsolat.

Egyértelmű és pontosan megfogalmazott szabályokat tartalmazó minőségirányítási kézikönyv.

Eredmény 1 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Melyik elem NEM része az évenkénti munkatársi értékelésnek?

Az intézmény minőségjavító elképzeléseinek megvitatása.

A munkatársak továbbképzési igényeinek és lehetőségeinek megvitatása.

A vezetés visszajelzése a munkatársaknak.

Visszajelzés a vezetés felé a munkatársakkal folytatott interjúk révén.

A kölcsönös megegyezésen alapuló célok, tevékenységek és határidők rögzítése.

Visszajelzés a vezetés felé az érdekeltektől.

Válasz:

A vezetés visszajelzése a munkatársaknak.

Az intézmény minőségjavító elképzeléseinek megvitatása.

A kölcsönös megegyezésen alapuló célok, tevékenységek és határidők rögzítése.

A munkatársak továbbképzési igényeinek és lehetőségeinek megvitatása.

Visszajelzés a vezetés felé az érdekeltektől.

Visszajelzés a vezetés felé a munkatársakkal folytatott interjúk révén.