A modell útmutatást ad a belső minőségirányítási rendszer létrehozásához és fejlesztéséhez.
|
|
A modell a szervezeti folyamatokat figyelembe véve hasonlítja össze a terveket a tényleges eredményekkel.
|
|
A vezetésre és a munkatársak fejlesztésére helyezett hangsúly eredményezi a minőség javulását.
|
|
A modell azon a feltevésen alapul, hogy a minőség az állampolgárok/fogyasztók és a társadalom számára az irányítás, a stratégiai tervezés, a partnerségek és a folyamatirányítás által érhető el.
|
|
Eredetileg a felnőttek folyamatos képzését szolgálta.
|
|
A modell azokat az intézményen belüli minőségirányítással szemben támasztott követelményeket körvonalazza, amelyek olyan termékeket és szolgáltatásokat akarnak nyújatni, amik megfelelnek a fogyasztók elvárásainak és a jogszabályi követelményeknek.
|
|