Anonymous (no verificado) got 2 of 7 possible points.
Total score: 29 %

Resultados de las preguntas

Puntuación 0 de 1

Pregunta:

Multiple choice question

Miért szükséges rangsorolni a stratégiai tervezés céljait a szakképző intézmény esetében?

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

Response:

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

Puntuación -1 de 1

Pregunta:

Multiple choice question

Melyik három kérdésre kaphatunk választ a minőségirányítási stratégia megtervezésekor?

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Mit szeretnénk elérni?

Response:

Mit szeretnénk elérni?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Puntuación 2 de 3

Pregunta:

Matching

Párosítsa össze a stratégiai tervezés során az egymáshoz szorosan kapcsolódó elemeket és folyamatokat!

SubquestionPossible match
Az önálló tanulás erősítéseÚtmutatók, feladatsorok kidolgozása
Szükséges tananyagok fejlesztéseE-learning módszerek bevezetése
A tanítási folyamat korszerűsítéseE-learning tananyagok alkalmazása

Response:

MatchRespuesta correcta Respuesta del usuarioValuation

Az önálló tanulás erősítése

Útmutatók, feladatsorok kidolgozása

Útmutatók, feladatsorok kidolgozása

correct

Szükséges tananyagok fejlesztése

E-learning módszerek bevezetése

E-learning tananyagok alkalmazása

incorrect

A tanítási folyamat korszerűsítése

E-learning tananyagok alkalmazása

E-learning tananyagok alkalmazása

correct
Puntuación 1 de 1

Pregunta:

Multiple choice question

Mi NEM jellemző az indikátorokra?

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.

Response:

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Puntuación 0 de 1

Pregunta:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb stratégiai tervezési cél?

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.

Az önálló tanulás erősítése.

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

Response:

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

Az önálló tanulás erősítése.

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.