Anonymous (nem ellenőrzött) got 2 of 7 possible points.
Total score: 29 %

A kvíz eredménye

Eredmény 0 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Miért szükséges rangsorolni a stratégiai tervezés céljait a szakképző intézmény esetében?

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

Válasz:

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

Eredmény -1 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Melyik három kérdésre kaphatunk választ a minőségirányítási stratégia megtervezésekor?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Mit szeretnénk elérni?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Válasz:

Mit szeretnénk elérni?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Eredmény 2 / 3

Kérdés:

Matching

Párosítsa össze a stratégiai tervezés során az egymáshoz szorosan kapcsolódó elemeket és folyamatokat!

SubquestionPossible match
Az önálló tanulás erősítéseE-learning módszerek bevezetése
Szükséges tananyagok fejlesztéseÚtmutatók, feladatsorok kidolgozása
A tanítási folyamat korszerűsítéseE-learning tananyagok alkalmazása

Válasz:

MatchHelyes válasz Bejelölt válaszValuation

Az önálló tanulás erősítése

Útmutatók, feladatsorok kidolgozása

Útmutatók, feladatsorok kidolgozása

correct

Szükséges tananyagok fejlesztése

E-learning módszerek bevezetése

E-learning tananyagok alkalmazása

incorrect

A tanítási folyamat korszerűsítése

E-learning tananyagok alkalmazása

E-learning tananyagok alkalmazása

correct
Eredmény 1 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Mi NEM jellemző az indikátorokra?

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Válasz:

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Eredmény 0 / 1

Kérdés:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb stratégiai tervezési cél?

Az önálló tanulás erősítése.

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.

Válasz:

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

Az önálló tanulás erősítése.

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.