laszlo.muller-p1 got 0 of 7 possible points.
Total score: 0 %

Risultato del test

Punteggio 0 di 1
(omesso)

Domanda:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb stratégiai tervezési cél?

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

Az önálló tanulás erősítése.

Response:

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

Az önálló tanulás erősítése.

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Punteggio 0 di 3
(omesso)

Domanda:

Matching

Párosítsa össze a stratégiai tervezés során az egymáshoz szorosan kapcsolódó elemeket és folyamatokat!

SubquestionPossible match
Az önálló tanulás erősítéseE-learning módszerek bevezetése
Szükséges tananyagok fejlesztéseÚtmutatók, feladatsorok kidolgozása
A tanítási folyamat korszerűsítéseE-learning tananyagok alkalmazása

Response:

MatchRisposta corretta Risposta dell'utenteValuation

Az önálló tanulás erősítése

Útmutatók, feladatsorok kidolgozásaincorrect

Szükséges tananyagok fejlesztése

E-learning módszerek bevezetéseincorrect

A tanítási folyamat korszerűsítése

E-learning tananyagok alkalmazásaincorrect
Punteggio 0 di 1
(omesso)

Domanda:

Multiple choice question

Miért szükséges rangsorolni a stratégiai tervezés céljait a szakképző intézmény esetében?

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

Response:

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

Punteggio 0 di 1
(omesso)

Domanda:

Multiple choice question

Melyik három kérdésre kaphatunk választ a minőségirányítási stratégia megtervezésekor?

Mit szeretnénk elérni?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Response:

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Mit szeretnénk elérni?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Punteggio 0 di 1
(omesso)

Domanda:

Multiple choice question

Mi NEM jellemző az indikátorokra?

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Response:

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.