laszlo.muller-p1 got 0 of 7 possible points.
Total score: 0 %

A kvíz eredménye

Eredmény 0 / 1
(kihagyva)

Kérdés:

Multiple choice question

Melyik a legfontosabb stratégiai tervezési cél?

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.

Az önálló tanulás erősítése.

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

Válasz:

Az intézmény jövőbeli elképzeléseinek nagyvonalú bemutatása.

Egy egyértelmű és átlátható minőségbiztosítási rendszer megteremtése.

A stratégiai tervezés megfeleltethetősége.

Az önálló tanulás erősítése.

A tanítás és tanulás folyamatának stratégiai megtervezése.

Eredmény 0 / 3
(kihagyva)

Kérdés:

Matching

Párosítsa össze a stratégiai tervezés során az egymáshoz szorosan kapcsolódó elemeket és folyamatokat!

SubquestionPossible match
Az önálló tanulás erősítéseE-learning módszerek bevezetése
Szükséges tananyagok fejlesztéseÚtmutatók, feladatsorok kidolgozása
A tanítási folyamat korszerűsítéseE-learning tananyagok alkalmazása

Válasz:

MatchHelyes válasz Bejelölt válaszValuation

Az önálló tanulás erősítése

Útmutatók, feladatsorok kidolgozásaincorrect

Szükséges tananyagok fejlesztése

E-learning módszerek bevezetéseincorrect

A tanítási folyamat korszerűsítése

E-learning tananyagok alkalmazásaincorrect
Eredmény 0 / 1
(kihagyva)

Kérdés:

Multiple choice question

Miért szükséges rangsorolni a stratégiai tervezés céljait a szakképző intézmény esetében?

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

Válasz:

Rangsorolás hiányában jóval nehezebb meghatározni a stratégia tervezés legmegfelelőbb és leghatékonyabb célkitűzéseit.

A szakoktatás érdekeltjeinek is szükséges ismerni a stratégia tervezés rangsorolását.

A szakképző intézmény általában összetett szervezet, amely a stratégiai tervezés során jellemzően nem egyetlen célt tűz ki maga elé.

A rangsorolás nem szükséges, csupán ajánlott, mivel ezáltal a stratégiai célok könnyebben megvalósíthatóak.

Eredmény 0 / 1
(kihagyva)

Kérdés:

Multiple choice question

Melyik három kérdésre kaphatunk választ a minőségirányítási stratégia megtervezésekor?

Mit szeretnénk elérni?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Válasz:

Miként választható ki a legmegfelelőbb tanítási módszer?

Milyen erőforrások szükségesek a célok eléréséhez?

Mit szeretnénk elérni?

Hogyan érhetőek el a kitűzött célok, kivel, mikorra?

Milyen gyakran kell értékelni a tanulókat?

Mik a feladatkörök szétosztásának feltételei?

Eredmény 0 / 1
(kihagyva)

Kérdés:

Multiple choice question

Mi NEM jellemző az indikátorokra?

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Válasz:

Kézzelfoghatóak és mérhetőek.

Konkrét célokhoz viszonyítottak.

Közösen elfogadott alapelveken nyugszanak.

Visszatükrözik az elérni kívánt szintet.